Jelenlegi hely

smartPORTAL™ LM-SIS

A smartPORTAL™ Labor menedzsment és Tudományos információs rendszer a smartPORTAL™ Enterprise változatára épülő komplex megoldás laboratóriumok teljes körű menedzselésére a minták befogadásától kezdve a vizsgálati jegyzőkönyvek kiadásáig. A rendszer biztosítja mind a belső munkatársak, mind a megrendelők számára a szabályozott keretek közötti önkiszolgálást, azaz a teljes vizsgálati ciklus alatt mindenki hozzáfér számára fontos és engedélyezett információkhoz. Az egyes mintákról nyilvántartott információk köre szabadon bővíthető, elősegítve a mintavételezés és a vizsgálati eredmények validálását és az elvégzett feladatokkal kapcsolatos valamennyi fontos adat megőrzését.

Főbb jellemzők:

  • minták és mintaszerű vizsgálatok kezelése;
  • minták alapadatainak nyilvántartása (térbeli adatok is);
  • bizonytalanságok kezelése, fuzzy számok kezelése;
  • mintánként tetszőleges számú és tartalmú mérési kampány;
  • grafikonok és táblázatok készítése;
  • riportok generálása az egyszerű listáktól a komplex vizsgálati jegyzőkönyvekig;
  • nagy terjedelmű mérési adatsorok kezelése (több, mint egymillió adat/mérés);
  • felhasznált műszerek és hitelesítő adatok nyilvántartása;
  • felhasznált anyagok nyilvántartása;
  • a vizsgálatok projektszintű kezelése, pénzügyi elszámolással is (felhasznált anyagok, üzemidő, munkaidő stb.);
  • megrendelői önkiszolgálás (a megrendelt munka állapotának folyamatos on-line nyomon követése).

Bővebb információkért lépjen velünk kapcsolatba.